BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
you just simple friends to me although i always be with you .never have the endings between us . friends forever .will you ?

Wednesday 24 August 2011

 
yeahh ! kay aku boring mcm kucing ni lha , boring yg amat  ,
nak buat ape lg , tkdepape , aku bru je check out something yg important
bg aku , about him , sakit hati ! pandai pulakk die trick pompuan !
rase menyesal suke die pun ade , kay suke je kan ? bkn cinta kan ?
taksamekan? die annoying ,   gedikk , playboy , suck giler , 
nasib baik Allah protect aku dari terpedaya ngn perangai die tu , 
aku bukan nak kutuk  ,tp nak reveal perangai die yg sbnr , 
kau hensem utk trick pompuan ? eww , kau je yg suke perasan , 
setengah pompuan yg tau perangai kau tu , takkan terpedaya lha ,
im the peson that know ur things ,  aku bkn skodeng tp find out lha ,
suke tak suke , aku reveal yg sbnr , kau ttp kene faham , 
mudah-mudahan kau berubah ke arah kebenaran . AMIN .
full stop !  
 

No comments:

Post a Comment

like pun boleh , kthanks :D