BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
you just simple friends to me although i always be with you .never have the endings between us . friends forever .will you ?

Tuesday 2 August 2011

Puasa @ Tarawih

as salam , gmba kat atas tu , kaum wanita tgh menunaikan solat Tarawih di bulan Ramadhan
yan mulia ini , pagi td ustaz Fathi , ustaz skola aku dan ustazah Engku Gayah beri sedikit tazkirah
, aku yg slalu tido tatkala mendengar pengetua berucap tup tup bila tazkirah , ngantuk aku lgsg 
hilang , hehe . mgkn sbb berkaitan agama . bab bab islam ni , mmg fokus la aku . apatah lg di
bulan Ramadhan dan menceritakan psl manfaat di bulan yg mulia ini . ustaz sbnrnyer nak byk
bercerita , tp mase ta mengizinkan . kalu lah aku jd ustaz , aku buat je lame2 , tazkirah uh , 
bkn senang org na dgr .pape jelah . adik aku tttbe na gune . kalu tak dh lme berceloteh kat blog
 ni . wa salam/

No comments:

Post a Comment

like pun boleh , kthanks :D