BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
you just simple friends to me although i always be with you .never have the endings between us . friends forever .will you ?

Wednesday 17 August 2011

 assalamualaikum :D 
kaykay , tdi exam akhir . cam TU lah ! agama agak senang , geo ?
astagfirullah susah sangat bg aku !
takpee , kita jangan give up . exam akhir taon blom ag tiba .
do the best untuk exam akhir nnt . sure tak sure , math,sains,sej,bm.bi,agama
boleh jawab dengan elok walaupun aku tatau  samada dapat A atau B .
sap sap ! dapat teruk ! 
jangan jangan ! tak mahu !
kaykay , at least aku berusaha utk dapat yg terbaekk !
nak pasti tanak pasti , kawan2 aku mesti dapat lbh bagus !
kay fine ! ni rahsia aku ! 
waktu study ERT bukan main lagi study hard ! mainmain kaut giler !
nak ckp study hard ? susah sgt !
rajin giler aku ngn tuti study ! jawab setengah jam je !
yang sudah termaktub , mesti ade satu,dua soalan aku  yakin salah .
fine ! tunggu je raye ni ! freedom ! zZz
SLEEPING ALL NIGHT ! YEAHH ! kteruk ! papai ! 
     

No comments:

Post a Comment

like pun boleh , kthanks :D